می سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.9 برگشت به عادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.9 برگشت به عادی

در روز ما، سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از آخرین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را امید جدید به بیمار بیماری کلیوی، به ویژه برای بیمارانی که سطح کراتینین بیش از حد بالا نیست.
در درمانگاه، حذف سطح عوامل غیر پاتولوژیک، کراتینین 1.9 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیش از 2.0) است. در این مرحله کلیه خفیف آسیب دیده است و هنوز هم باقی مانده عملکرد کلیه بیش از 60٪ می توانید به طور معمول کار وجود دارد، بنابراین می توان آن را با درمان به موقع معکوس شود. و سم-حذف درمان یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار است.
چگونه می توان سم از بین بردن درمان کاهش کراتینین 1.9 به حالت عادی؟
همانطور که در بالا کراتینین 1.9 ذکر شده است در مرحله 2 و یک فرصت آن را معکوس، تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع دریافت وجود دارد.
سم از بین بردن درمان به عنوان یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی، آن را به یک انتخاب خوب برای بیمار که در این وضعیت می باشد. این درمان می تواند کراتینین بالا توسط تخلیه سموم از خون و بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، بنابراین در طول درمان، دکتر گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب.
اگر شما علاقه مند در سم از بین بردن درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح نرمال، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم خواهد کرد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: